Obserwatorzy

sobota, 19 stycznia 2013

Jak znaleść sobie motywację? :3

Motywacja jest bardzo ważna, gdyż przeważnie bez niej nic nie działamy.
Ale jak się zmotywować do ćwiczeń, żeby mieć szczupłą, wysportowaną i sexy sylwetkę? :3

1. Motywujące cytaty (kilka) :
`Skinny is not sexy. Healthy is.`
`Is not hobby. Is My LifeStyle.`
`3\4 życia spędziłem na siłowni , resztę zmarnowałem.`
`Do sukcesu nie ma windy, trzeba iść schodami`

2. Są też motywujące zdjęcia np. wysportowanych dziewczyn ćwiczących yogę, umięśnionych fitnessek pakujących na siłowni czy twardych kobiet ćwiczących boks. Dam kilka motywujących obrazków :) :


3. Motywujemy się wtedy kiedy ktoś na przykład powie: `Wow, ale jesteś mocna!` czy `Super wysportowana jesteś, na pewno dużo trenujesz`. Taka motywacja daje kopa! ^.^




4.Żeby zmotywować się do chodzenia do klubu fitness czy do siłowni lub na lekcje np. boksu, jogu czy nawet pilatesu wystarczyć wykupić karnet na cały miesiąc i będziemy chodzić z myślą, żeby nie zmarnować kasy :3.

To na tyle. Ok, jeszcze jedna motywacja.. :3

6 komentarzy:

  1. Świetne motywacje, świetny blog!, te 1000 kalorii spala sie chyba po machnięciu tego jej krótkiego treningu (Jennifer Nicole Lee).
    pozdrawiam i ciesze sie ze nie jestem jedyną Karinką lubiącą ćwiczenia siłowe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te sylwetki wcale mnie nie motywują, a już na pewno nie zagłodzona Daisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zdjęcia! działają na mnie niezwykle motywująco, dlatego ciągle poszukuję nowych, ciekawych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie motywuje właśnie karnet na siłownie i zdjęcia :P ciągle ściągam jakieś bokserskie kobitki ( i nie tylko ) na telefon i ogladam w drodze na trening :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mnie chyba najbardziej działają zdjęcia , wiec czasem wieszam sobie jedno i jak dojdę do celu to zmieniam na inne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana, przepraszam, ale przez przypadek zamiast opublikować Twój komentarz na blogu, usunęłam go :( Nie wiem dlaczego wrzuciło mi go do spamu :( Jeśli chcesz napisz jeszcze raz a go opublikuję ;)

    OdpowiedzUsuń