Obserwatorzy

wtorek, 16 października 2012

Błonnik w proszku

Notka na szybko.
Ostatnio kupiłam sobie błonnik z jabłkiem w proszku. Błonnik ma wiele b. dobrych zastosowań. Pomaga utrzymać zgrabną sylwetkę, daje uczucie sytości i setki innych rzeczy.
W 100 g tego produktu jest aż 30 g błonnika. Na początek jemy trzy łyżeczki dziennie tego błonnika, by go przyzwyczaić. Cała łyżeczka ma 4 g i 11 kcal. Po kilku dniach możemy jeść już 36 kcal, tego błonnika, wiedzieć, że nie przytyjemy. Błonnik jest b. zdrowy i najlepszy na odchudzanie. Zjadłam go około 2-3 godziny temu, a na prawdę jestem syta.
Ja mam taki:

Myślę, że można go spotkać a takich sklepach jak: Alma, Eclerec, Biedronka itp., ja kupiłam w Eclercu, koło niego były herbatki odchudzające, chrupki chleb, batoniki Musli, płatki Musli..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz