Obserwatorzy

środa, 14 listopada 2012

Liebster Blog ♥♥

Zostałam nominowana przez :  http://www.tatti.pl/2012/11/liebster-blog.html  . Liebster blog to takie coś, gdzie ktoś zadaje Ci 11 pytań i możesz na nie odpowiedzieć, oraz Ty wyznaczasz też inne osoby i zadajesz im 11 pytań :). Gdy dostajesz takie coś. Oto Jej pytania i ja odpowiedziałam :D.

1. Jaki jest Twój ulubiony film?
Prawie nigdy nie patrzę na tytuł, ale lubię filmy trzymające w napięciu.

2. Gdybyś żyła w świecie Walta Disneya - kim byś była i dlaczego?
Nie wiem. Mało o tym, wiem, gdyż nie mam Disney Channel :).3. Czy jest jakaś fajna książka, którą poleciłabyś nam wszystkim?
Nie czytam tak książek, ale wiem, że, gdy byłam młodsza w szkole czytałam taką książkę pt. `Ania z Zielonego Wzgórza` i jest bardzo fajna.4. Co robiłaś 3h temu?
Byłam w szkole :(.5. Od kogo dostałaś ostatnią (najświeższą) wiadomość SMS? :D
Żadko używam komórki.6. Szklanka do połowy pusta czy do połowy pełna?
Pusta :D.7. Podaj i wyjaśnij swoje 3 zalety i 3 wady :)
Uwielbiam sport, nie truję sobie życia rzeczami z McDonals, pizzami itp. jak inne głupie dziewczyny i jesteś strasznie uparta, ale pozytywnie. Wady to chyba to, że nie umiem wyrażać uczuć, jestem leniem i jestem takim jakby samotnikiem.8. Gdybyś mogła poznać kogo sławnego (z całego świata) - kto to by był? i dlaczego? o co byś spytała tą osobę?
Chciałabym spotkać Ewę Chodakowską i , żeby zrobiła szoł z moim ciałem. Słowa są zbędne :).9. Jesteś sową czy rannym ptaszkiem? 
Mi wyszło, że sową. Potwierzę to, gdyż mam pełno energii , a rano jestem niepełnosprawna. Lecz wstaję o około 6;00 rano.10. Co czyni Cię szczęśliwą?
Po treningu :D.11. Jaki jest Twój ideał mężczyzny? Możesz posłużyć się przykładem - zdjęciowym bądź jakąś sławną osobą ;)
Mogę napisać? :D Chłopak wyluzowany, słuchający rapu, kochające sport i,który jest w nim dobry oraz brązowe oczy i brązowe włosy :P
i dwa pytania dodatkowe, bo lubię liczbę 13 :P
12. masz jakiś tatuaż? jeśli tak to ile, jakie, gdzie i czy coś symbolizują?
Nie mam (rodzice..)13. kiedy masz urodziny? (nie musisz podawać roku ;)))
19 listopada, jeszcze 3 dni!

Zaraz mam trening, dokładnie za kilka minut, bo zawsze mam zacząć o 15:00, a już za chwile ona jest i nie mogę wyznaczać osoby i już mówię, że jeśli czytasz tą notkę to obowiązkowo jesteś wyznaczony. Wszyscy mogą :). A oto pytania:

1. Maliny czy truskawki, a może poziomki?
2. Komputer czy laptop, a może telewizor?
3. Jaki lubisz trening -krótki, ale intensywny, pełno potu czy -długi, ale nie męczocy, wręcz odprężający.
4. Gdy kręcisz hula-hopem to boli Cię brzuch i jak było na początku?
5. Skakanka to jest to?
6. Napoje dla sportowców to jest to?
7. Na drugie śniadanie dietetyczna kanapka czy jogurt naturalny z kawałkami domowych owoców?
8. Masz dzień odpoczynku od ćwiczeń?
9. Popełniasz grzechy podczas zdrowe odżywiania (np. tabliczka czekolady czy paczka frytek z McDonaldu)
10. O , której robisz treningi najczęściej?
11. Czy aktywność fizyczna to ból i męka?




1 komentarz: