Obserwatorzy

środa, 28 listopada 2012

Grudzień zbliża się wielkimi krokami ♥♥

Bardzo wielkimi ♥♥♥ jeszcze dziś, jutro i pojutrze a potem grudzień.
Powoli zwiększam kcal, żeby dojść do 1500 kcal +owoce i warzywa. Myślę, że w środku grudnia już do tego dojdę :). ♥♥

Mam pełno marzeń, postanowań i celów. Ale opowiem, tylko o kilku. Naprawdę mam ich około dwudziestu (i to, tylko o sporcie!) ♥♥

Jedno z moich postanowień jest od 1 grudnia zacząć robić `Kilera` Ewy Chodakowskiej.

Od 1 listopada robię Skalpel  4-5 razy w tygodniu. Już minął prawie miesiąc,a  1 grudnia minie już równy miesiąc (30 dni). Więc od 1 grudnia zaczynam robić Kilera około 3 razy w tygodniu (-600 kcal w 40 min :D), ale mam dylemat czy jeszcze robić Skalpel, czy nie. Bo mogła bym robić Skalpel 3 razy w tygodniu, ale Kiler 2. Ale chyba będę robić, tylko Kilera, lub Skalpel nie często. Wiem, że Kiler jest trudny i pot leje się litrami, ale myślę, że kilka razy w tygodniu wystarczy.

Pragnę mieć mięśnie widoczne i być umięśnioną

Tak, to moje wielkie marzenie. A może nie marzenie już za kilka miesięcy? Może się spełni nawet już na początku 2013 r.? Ale, sukces leży w moich rękach, nic samo się nie stanie, nikt cudów nie przewiduje. Wystarczy ćwiczyć systematycznie, nie trzeba 2 h się pocić codziennie. Można 3 razy w tygodniu po 1,5 h i figura gwarantowana! Jeszcze, gdyby się chodziło na siłownię, to endofiny (hormon szczęścia) pęknie z podwyższenia. To mój największy cel!

Chciałabym wygrywać na pięści

Z każdym, nie, tylko z sobą. Właśnie warto, walczyć ze samą sobą, lub przynajmniej ze swoim lenistwem i słabą wolą. Pod koniec grudnia prawdopodobnie dostanę 3 kg hantle, więc teraz trzeba się przyłożyć! Hantle to będzie nagroda. Nie, tylko na Gwiazdkę `prezent`, to będzie nagroda za ciężką pracę. Będę ćwiczyć (nie patrzeć) i przypominać sobie, żebym ćwiczyła i ile potu wylałam, żeby byłam bliżej celu, a jeśli przerwę to wszystko ode mnie pujdzie, a ja będę szła do tyłu. Nie, nie będę szła (z lenistwa). Mnie będzie ciagnąć. Więć mam ćwiczyć hantlami na bicepsa, pod koniec grudnia zaczynam!

Chcę mieć wszystkie rzeczy związane ze sportem!

Mam już kilka, ale gdzie rękawice bokserskie o, których marzę, hantli jeszcze nie mam, a o łyżwach mówić nawet nie trzeba!


Ze sportem mam około dwadzieścia postanowień, więc widzicie, że dużo.




A takie szczegółowe związane ze sportem to na 100 % będzie ich około sto!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz