Obserwatorzy

poniedziałek, 19 listopada 2012

Fitspiracje

Fitspiracje - obrazki motywujące do ćwiczeń (np. figury wysportowanych dziewczyn czy motywujące teksty). Bardzo je lubię, bardziej niż thinspiracje, gdyż nie podobają mi się takie chude dziewczyny, tylko umięśnione :).
A teraz czas na fitspiracje.
Z ćwiczeniami u mnie Ok.
Codziennie:
Skaczę na skakance 40 min
Robię trening 30 min Szok Trening Ewy Chodakowskiej
Wykonuję 500 pajacyków
Robię 100 przysiadów
Kilka razy w tygodniu:
Wykonuję Skalpel Ewy Chodakowskiej 40 min
Chodzę sama ze szkoły 400 m
Marzę o takim brzusiu. Tylko sukces leży w moich rękach, nic samo się nie zrobi :).

 Super by było tak umieć.
Lubię ich inspiracje :).

Wymarzony brzuszek. Chcę sobie kupić strój sportowy :D.

Świetnie motywuje, tylko wolałabym, żeby miała więcej mięśni.

Kocham sport :).

Ten brzuszek jest doskonały i jeszcze ten strój sportowy :>

Niezła figura. Tylko Ona ćwiczyła, nie obijała się.

Super figura :>

Już pisałam, że nawet lubię ich inspiracje.

4 komentarze:

  1. Świetne inspiracje ;) Super, że tak dużo ćwiczysz, na pewno efekty pojawiają się szybciutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo ćwiczysz :O
    I dobrze. Ja żałuję, że mając czas nie wykorzystywałam go na coś pożytecznego...

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne brzuszki :) tez patrze, ze duzo cwiczysz. pamietaj by nie cwiczyc dluzej niz godzine, bo w przeciwnym razie odniesiesz odwrotne rezultaty

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog, zapraszam do mnie :)
    http://myownfitspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń