Obserwatorzy

czwartek, 1 listopada 2012

Ewa Chodakowska dba o naszą figurę!

Szok Trening
Już regularnie występuje w `Pytaniu na Śniadanie` dając nam połączenie super treningów (ćwiczenia są też np. ze Skalpela czy Kilera). Nazwała ten trening `Szok Trening` i już dała nam te ćwiczenia na stronie youtube.pl . Wystarczy wpisać Szok Trening Ewa Chodakowska. Jeśli chcemy efekty wykonujmy ten trening 30-45 min dziennie (min. 4 razy w tygodniu).
Link do Szok Trening-ów znajdziecie tutaj:
http://www.youtube.com/results?search_query=Szok+Trening&oq=Szok+Trening&gs_l=youtube.3..35i39l2j0l4.15682.18023.0.18639.12.12.0.0.0.0.203.1454.3j8j1.12.0...0.0...1ac.1.CYUL4N3XHY8

Ewa opisuje:
Trening przyspieszający metabolizm. 
Spalający kalorie w trakcie i jeszcze długo po treningu!!
Na moim fan page'u Ewa Chodakowska
http://www.facebook.com/chodakowskaewa?ref=hl
,znajdziesz już gotowe zastawy - 3 filmy YT.
3 części SZOK TRENINGU-każdą powtórz 3 razy 
Cwicz codziennie 30 - 45 min
Pierwsze efekty zauważysz już po pierwszym miesiącu :)

Czyli już wiemy, że Szok Trening przyśpiesza naszą przeminę materii i spala dosyć dużo kalorii. Ja dokładnie nie wiem ile, ale w 30 min może 200-300 kcal.
I wiemy też, że efekty naszej pracy pojawią się już po miesiącu, ale jeśli byśmy ćwiczyli też np. ABS czy A6W do Szok Treningu możemy widzieć efekty już po dwóch tygodniach, a z A6W (Aerobiczną Szóstą Weidera) to nawet już mniejsze efekty po tygodniu (ale jeśli byśmy dokładnie wykonywali, nie byle jak :D )

Skalpel
Ewa już powoli współpracuje z magazynem `Shape` i w listopadowym numerze jest nawet na okładce (już mam, szukałam, pragnęłam i mam za 7.90 zł) oraz we trochę wcześniejszych numerach do tego magazynu były prezenty. Płyty z ćwiczeniami Ewy Chodakowskiej. I od razu mówię, że, gdy patrzę na te dziewczyny to takie efekty są, że mi szczęka odpadła. W sumie możecie wejść na stronę Ewy i zobaczyć zdumiewające efekty. Ale pamiętajcie, bądzcie systematyczni. Ewa powiada, że w 30 % ma być ćwiczeń a 70 % składać z diety, bo, przecież bez zdrowego odżywiana trudno coś osiągnąć. Trenerka , również mówi, że diety , które psują organizm (Dukana, Kophensańska i poniżej 1200 kcal) są niedopuszczalne! Mawia nawet, że , jeśli ćwiczy się np. Skalpel codziennie lub prawie codziennie można jeść dziennie 1500 kcal , a nawet bez wyrzutów sumienia 1800 kcal a efekty będą! Przy Skalpelu 40 min-utowym spalamy aż 400 kcal! Ok, sorry, że się rozgadałam.
Wykonujemy min. 3 razy w tygodniu.

Skalpel był dodatkiej do magazynu `Shape`, ale to było około pół roku temu, ale, również widziałam, Skalpela na yotube, co jest super! Tu macie link:
http://www.youtube.com/watch?v=j_iRGMFgRfo&feature=relmfu

Ćwiczymy 40 min, na pierwsze dni można nawet 20-30 min, ale warto sie postarać, żeby z dniem na dzień było więcej.
Trening poświęcony jest dla początkujących, którzy dopiero zaczyną swoją przygodę z fitnessem.
Efekty u różnych dziewczyn są niesamowite! Dodatkowo po tych ćwiczeniach (jak , również po Kileru i Turbo Spalaniu) jest się bardzo szczęśliwa (zasługa Hormonu Szczęścia, który wzrasta).

Kiler
Ewa , również zrobiła dla nas Kiler, dzięki nim w ciągu zaledwie 45 min spalamy, aż 600 kcal! To bardzo dużo. Jest on bardzo wyczerpujący, pot się leje litrami, ale efekty są takie, że nic nie można mówić. Ewa mówi, że 4 tygodnie i będziemy mieli figurkę , że nie ma co nawet mówić.
Link:
Kiler I
http://www.youtube.com/watch?v=FVzNHbV0ELE&feature=relmfu
Kiler II
http://www.youtube.com/watch?v=U5nIWbNxRJ8&feature=relmfu

Kiler jest dla osób bardziej zaawansowanych, jest on po środku, między Skalpelem a Turbo Spalniem, dla takich średnich, ale z troche większą kondycją i wytrzymałością.
Wykonujemy min. 3 razy w tygodniu.

Turbo Spalanie
On też był jako prezent do magazynu. Ewa gwarantuje nam, że w ciągu 40 min spalimy aż 600 kcal! Z każda z nas ma w w jednym dniu 24 h, więc 40 min to nic! Efekty są zdumiewające! Już po dwóch tygodniach widzimy pierwsze efekty naszej pracy. Ale przyznam, że pot leje się już powodziami, podłoga może być mokra, i warto znać, numer Straży Pożarnej, żeby zrobili tak, żeby nie było powodzi w naszym mieszkaniu, domu itp.
Link:
http://www.youtube.com/watch?v=5sctqjrVEfA
Jest to trening już dla osób zaawansowanych lub z dobrą kondycją, którzy dobrze radzą sobie ze Skalpelem i z Kilerem.
Wykonujemy 2-3 razy w tygodniu.

Zachęcam Was, żebyście np. miesiąc robili Skalpel, potem dodali Kiler z miesiąc czy dwa tygodnie i dopiero potem Turbo Spalanie.

Ach, zamiast ćwiczyć to ja się napisałam ;).
Tutaj jeszcze Ewa i jej super ciało.

 I efekty ćwiczeń z Ewą Chodakowską.








12 komentarzy:

  1. bardzo przydatny post dla osob ktore dopiero zaczynaja swoja przygode z ewa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak, Ewa rozpoczęła wielką rewolucję wśród Polek i Polaków :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za informacje - możliwe, że już w przyszłym tygodniu zacznę ćwiczenia z Ewą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! Zaczynam z nią ćwiczyć :)Momolada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona ma tragiczny brzuch, taki męski ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post :) Ja zaczęłam ćwiczyć wczoraj, zaczynam od Skalpela :) Dziękuję że to wszystko uporządkowałaś, bo nie wiedziałam dokładnie od czego zacząć i ile ćwiczyć :)


    Pozdrawiam!


    www.eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. TRENUJ Z EWA CHODAKOWSKA ZESTAW FILMOW ++

    http://egofiles.com/r8YJlIPhOO3LSKkk/Ewa_Chodakowska_zestaw_cwiczen_filmy.rar

    uaktualnienie starego linku (http://egofiles.com/oAZy4wH5m711btRz/Ewa Chodakowska szczupla w 4 tyg shape+trening+.rar ) teraz wiecej filmow

    polecam serdecznie
    za darmo
    szybko
    bez wirusow
    link :

    http://egofiles.com/r8YJlIPhOO3LSKkk/Ewa_Chodakowska_zestaw_cwiczen_filmy.rar

    http://egofiles.com/r8YJlIPhOO3LSKkk/Ewa_Chodakowska_zestaw_cwiczen_filmy.rar

    zapraszam rowniez serdecznie na funpage na facebooku ewy!
    znajdziecie tam motywacje oraz zobaczycie jakie dziewczyny osiagnely dzieki jej cwiczeniom

    polecam jeszcze raz!!!
    zacznij teraz, nie jutro!
    pozdrowki

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy po tym miesiącu ze Skalpelem, to zastępujemy go Killerem czy ćwiczymy naprzemiennie i jeden zestaw i drugi?

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy przypadkiem Killera nie wykonuje się MAX. 3 razy w tygodniu?

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy:
    na pewno nie MAX a MINIMUM 3 razy w tyg :) Ja robie prawie codziennie. Uwielbiam killera

    OdpowiedzUsuń
  11. no bzura za bzdurą,ćwiczę z pulsometrem i maks kalorii które udało mi się spalić przy killerze to 300!600?Chyba słon spali,skąd takie nieścisłości?

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zaczęłam od turbo spalania...masakra ale się opłaca...mimo że to początek już zauważam niewielkie zmiany...na początku było trudno ale jest już coraz lepiej !! powodzenia dziewczyny !! ;))

    OdpowiedzUsuń