Obserwatorzy

środa, 5 grudnia 2012

December ♥♥

Przepraszam, za nieobecność. Nie no, za jaką nieobecność?! Na bloggerze przeczytałam chyba wszystkie wpisy istniejących tutaj fit bloggerek, ale nie komentowałam. Dziennie z dwie godziny tu siedziałam, ale nic nie pisałam, gdyż nie miałam żadnego pomysłu, o czym napisać, i prawie nikt nie komentuje moich postów.

Dziś będzie o grudniu. Tak właśnie, chyba wiecie, że..

Jutro są Mikołajki! :).

Z okazji tego Święta od rodziców chciałam dostać 3-5 kg hantle i białko serwatkowe w proszku, ale oczywiście 3 kg to bardzo dużo , a białko serwatkowe - `muszę się z nim zapoznać` (mama), i w ten sposób, za 29 zł dostanę 1 kg hantle i bez proszka serwatkowego, czyli chcę zbudować masę, z takimi hantlami? Dobrze przynajmniej, że takie są. Już nie mogę się doczekać! :D

A o Gwiazdkę też trzeba wspomnieć, jest już za około trzy tygodnie :D.

Ja dostanę rękawice bokserskie i mały worek , tanio bo 49 zł, ale będzie i tak super! C:

Na razie jeszcze nie mam dla nikogo kupionych prezentów, jedynie, element prezentu dla siostry 5-letniej. Kucyk My Little Pony Apple Jack. Ale po kupieniu dowiedziałam się, że Ona już takiego mam. Ale to nic, on nie był tani, a mówiła, że chciałaby mieć bliźniaki. Jeszcze może kupię, jakieś słodycze i będzie Ok.

A jeszcze mam kupić domownikom : mamie, tacie i babci.

Jeszcze nie wiem, jakie dla nich będą prezenty, ale dla mamy może jakiś żel, mydełko, spray do włosów, ładnie udekorowane czekoladki? 

Dla taty może dezodorant, ewentualnie jakiś żel, czekoladki dla mężczyzn?

A dla babci myślę, że jakieś mydełko, świeczka zapachowa, coś do kuchni, tabliczka gorzkiej czekolady?

Nie mam zbytnio pieniędzy, ale postaram się, żeby dla jednej osoby prezent wynosił min. 30 zł, bo dopiero jestem nastolatką.


Moja 5-letnia siostra potem ( przed 13:00 musi tam być) mam w przedszkolu odwiedziny `Mikołaja` i jakiś prezent będzie. Ciekawe co tam rodzina wykombinowała ^.^.




Więc witaj grudniu! A potem Wigilia, ale o, tym może kiedyś indziej C:.


2 komentarze:

  1. Nie musisz mieć hantli ze sklepu. Wykorzystaj to, co masz w domu- plecak i książki, butelki z wodą lub piskiem- bądź kreatywna :) Moim zdaniem kupowanie hantli 1kg to strata pieniędzy, bo wystarczą Ci one na krótko, a te same ćwiczenia możesz wykonywać z butelkami (nawet małymi, ale wypełnionymi piachem- będą raczej cięższe niż 1kg);)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie demotywuj sie tym, ze malo osob komentuje twoje posty :) rob swoje, a i czytelnicy sie znajda :)

    OdpowiedzUsuń